A Joop także się czyta [Jop] bo to jest niemiecka firma.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bujaka Strona Gwna -> B.U.J.A.K.A
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
13



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 702
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Czw 14:48, 27 Mar 2014    Temat postu: A Joop także się czyta [Jop] bo to jest niemiecka firma.

jajgd gratuluje to juz sukces ogromny [link widoczny dla zalogowanych] tu znalazłam fajne: NIE POLECAM NATOMIAST TREND-ÓW, NEO (W SZCZEGÓLNOŚCI)!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje dwie kolezanki tez sie zareczyly
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja nie miksowałam zupy, taka mi odpowiada. [link widoczny dla zalogowanych] Ja mam tzw.dzikie mięso po wycięciu paznokcia i dziś miałem czyszczenie z tego czyli łyżeczkowanie pod znieczuleniem i został mi przepisany preparat do wypalenia ziarniny.

Nie ma żadnej różnicy - oprócz cenowej Rozwiązanie jest bardzo proste – na dywanie ułóż kilka warstw bibuły lub papieru toaletowego i przyłóż do nich rozgrzane żelazko nastawione na średnią temperaturę. Ja chodze od 2 lat 3 razy w tyg. A wykonawcą jest na pewno zespół - George Baker Selection. [link widoczny dla zalogowanych] (jak zamówisz więcej to oczywiście taniej wyjdzie za sztukę) [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 4052.html Oserwuje wasze wypowiedzi i apropo tej szkoly tanca... iraf masz 100% racji Z dala od kuchni!! Od ręki dostałam Rovamecyne. Nazywa się Grażyna Grochowska. kapalam sie m.in w brudnej rzece ale od razu potem przemywalam spirytusem salicylowym i bylo ok...
Najlepiej będzie pływać żabką, motylkiem, albo jeszcze na plecach.
Już wypróbowałam przeróżne sposoby aby moje loczki były sprężyste co do jednego i nie puszyły się co jest najgorsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
(czy światło z takiego solarium to to samo co z lapmy ktora utwardza paznokcie żelowe)?
marga - Ty ciągle jesteś tego pewna, że ja mam pisać?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A po samym porodzie jak wyszło łożysko to prowadząca połozna pyta studentki- \jakie są dwa sposoby porodu łożyska?\ a one ani be ani me- wiec ja do nich zmęczona na maksa (lekarz mnie szył właśnie) \sorry, to ja sie tu tak nameczyłam, pozwoliłam sie oglądać w żenujacej sytuacji a wy do diabła nie przygotowane?!!!!!)


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bujaka Strona Gwna -> B.U.J.A.K.A Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin